Vsak dan gremo mimo ogromno posterjev, ki ji nekateri opazijo, drugi pa ne. Gre namreč za način oglaševanja nekega podjetja, njegovih storitev, izdelkov ali pa nekaj popolnoma drugega. Dobro zasnovani posterji oz. plakati lahko privabijo kar nekaj pozornosti in tako tudi lažje svoje informacije sporočajo potencialnim strankam. Plakati z razlogom niso stvar preteklosti, čeprav veliko ljudi oglaševanje premika na splet. S takim načinom oglaševanja se namreč sporočilo dotakne tudi ljudi, ki niso na spletu ali pa bi tak oglas drugače spregledali.

Tisk je še vedno popularen

Tiskanje različnih oglaševalskih materialov, kot so posterji, letaki in podobno je še vedno priljubljeno. Marsikdo bo namreč tiskano stvar bolj podrobno pregledal, kot bi jo sicer. In dejstvo je, da taka oblika oglaševanja še vedno deluje, sicer bi podjetja s tem že prenehala.

Ljudje smo v večini vizualna bitja in če nek plakat večkrat vidimo ali pa se konstantno sprehajamo mimo njega, nam bo ostal v spominu. Seveda pa morajo biti posterji tudi izdelani tako, da so privlačni na pogled in izstopajo iz množice.

Zanimivi posterji

Tako kot vsak oglas ni zanimiv, tudi vsak poster ne bo dosegel svojega namena. V večini primerov je za to krivo oblikovanje posterja. Treba je namreč poskrbeti za obliko, ki bo dovolj enostavna, vseeno pa izstopajoča.

Velikosti črk morajo biti dovolj velike, da jih lahko ljudje preberejo tudi z daljave. Na posterju morajo biti informacije tudi razločno napisane. To pomeni, da je pisava čitljiva in se med seboj ne prikriva. Potrebno je pomisliti tudi na barve, saj se v barvnem krogu nekatere barve med seboj bolj skladajo kot druge. Prav tako pa mora biti barvni kontrast med vsemi elementi tak, da se vsak posamezen del plakata opazi. Ne samo sporočilo, na posterju naj bo dobro vidno tudi ime podjetja in njegov logotip. Tako bodo stranke vedele, kdo je lastnik danega sporočila.